piątek, 14 czerwca 2013

iiii

Malta Wita ....

5 godzin później po męczącej i wyczerpującej podroży samolotem wszyscy udali się do swoich samochodów  ( wypożyczonych ) Marta z Ramosem , Dominika z Azpilicuetą , Monika z Oscarem i Nando.
Potem wszyscy udali się do swoich pokoi a pokoje dzieliły pary , a inni mieli osobno.

Dzień później :
Po dniu leżakowania wszyscy byli wypoczęci , Monika od razu chciała wyjść na plażę z dziewczynami ale chłopcy bardzo chcieli do nich dołączyć .

Na plaży :
-Dominika , co tam wyspana jesteś ? - Zapytał Nando.
-Tak , naprawdę z Moim misiem da się spać , ciągle chrapie i w ogóle ...
-Chodź śpij ze mną będziesz miała lepiej. - Nando śmiechem zasugerował .
-Haha ona jest moja piegusku. -Chłopak Dominik odpowiedział śmiechem do Nanda.

Monika i Oscar poszli kupić drinki a , Marta z Ramosem poszli do hotelu.
-Poproszę najmocniejszego , - powiedział Oscar do barmana.
-Oscar stop , upijesz się . - Monika się wkurzyła.
-Jesteś moją Matką , by mówić co mam zrobić ? - Złośliwie odpowiedział , wziął drinka i odszedł od Moniki.
-Co za cham - pomyślała Monika.
- Co tam się dzieje zakochańce ? - Zapytał Ramos .
-Haha ? Ja nie jestem w tym kimś zakochana.
- Ale on w tobie jest ...
-Tak ? Pan obrażalski ma uczucia ? wątpie - po tych słowach Monika odeszła .

.....
Wieczorem :
Każdy stroił się w swoich pokojach bo mieli wyjść do Najlepszego klubu na Malcie , Monice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz